Wednesday, July 7, 2010

Untuk Awak!

Kalau awak baca ni, mungkin sekarang saya sudah tidur.Di lamun mimpi barangkali. Saya harap awak akan senyum bila baca. Saya tulis ini sebab awak. Awak kawan saya.Awak teman saya.Walau kita tak pernah bersua. Tapi kita kawan, kan?

Kawan tidak selalunya harus sentiasa berjumpa..kawan tetap kawan walau dimana pun berada.Kan?Kan?Kan?

Kalau awak baca tulisan ini, awak pasti tahu, saya sebenarnya suka sangat berkawan dengan awak. Kenapa? Sebab awak baik. Awak faham saya.Bila saya sedih, awak sentiasa ada, untuk buat saya kembali senyum.

Terima kasih awak...
Harap awak cepat dapat baby.

0 comments:

Post a Comment

What do you say?